Selectează o Pagină

Termeni și Condiții

 

Folosirea (accesarea, vizitarea sau comandarea produselor) acestui site implică acceptarea acestor termeni și condiții.

Pentru folosirea în bune condiții a site-ului, vă recomandăm citirea cu atenție a acestora. În cazul în care nu sunteți de acord cu termenii și condițiile descrise în continuare vă rugăm să părăsiți pagina acestui site și să nu o mai accesați. Orice acces al site-ului va fi considerat un accept implicit al termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului.

Definiții

Prezentul site este întreținut și administrat de firma Scandinavia SRL, care va fi denumită în continuare societate.

Persoana (fizică sau juridică) care comandă și achiziționează produse prin intermediul site-ului www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale, este denumită client.

Persoana (fizică sau juridică) care, fără a comanda sau achiziționa produse, se înregistrează și postează orice fel de comunicări pe site-ul www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale, este denumită utilizator.

Fotografiile, textele, datele tehnice, prețurile și celelalte informații care se găsesc pe site-ul www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale, vor fi denumite în continuare conținut.

Conținut și drepturi de autor

Societatea face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor incluse în acest site. Totuși, uneori, acestea pot conține inadvertențe punctuale.

Societatea își rezervă dreptul de a efectua orice modificări asupra site-ului www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale, structurii acestuia sau orice alte modificări ce ar putea afecta site-ul, fără a fi necesară vreo notificare prealabilă către utilizatori în acest sens.

Site-ul www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale, precum și toate informațiile conținute în cuprinsul acestuia sunt proprietatea exclusivă a Societății și a furnizorilor săi. Conținutul site-ului este apărat de legislația română privind protecția drepturilor de autor.

Clientul sau utilizatorul este obligat să folosească informațiile cuprinse în site doar în interes personal, fără a avea dreptul de a descărca sau de a modifica, parțial sau integral, informațiile cuprinse pe site, de a copia, vinde sau exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor Societății, fără a avea acordul scris al acesteia.

Folosirea fără acordul Societății, a oricăror elemente enumerate mai sus, se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare.

Înregistrarea ca și client al Magazinului online www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale

Dacă veți considera că merită să deveniți client și, astfel, să achiziționați produsele noastre, iată avantajele:

  • Veți găsi prin intermediul site-ului nostru un mod comod, rapid, plăcut și simplu de a face cumpărături,
  • În orice moment doriți, aveți la îndemână datele contului Dvs. și istoricul comenzilor, astfel încât să vizualizați în timp real stadiul comenzilor Dvs.,
  • Aveți posibilitatea de a beneficia de promoții, oferte speciale și alte reduceri de preț disponibile pe site,
  • AICI găsiți produse la preț de producător!!!

Din momentul în care vă înregistrați pe site-ul nostru, deveniți clienți ai Magazinului online www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale și va obligați, în egală măsură :

1) să furnizați date adevărate, exacte și complete despre Dvs., așa cum este cerut de formularul de înregistrare al site-ului

2) să mențineți și să înnoiți, atunci când situația o cere, datele de înregistrare pentru a fi adevărate, exacte și complete.

În situația în care veți furniza informații care nu sunt conforme cu realitatea, inexacte sau incomplete, Societatea are dreptul să suspende sau să desființeze contul Dvs. și să refuze toate încercările curente sau viitoare de folosire a site-ului.

Fără îndeplinirea unei formalități prealabile și fără explicarea atitudinii în acest sens, Societatea poate să suspende sau să înceteze accesul Dvs. la conținutul site-ului sau la o parte a acestui conținut.

Prin înregistrarea ca și client, veți fi solicitat să vă alegeți un nume de utilizator și o parola. Sunteți responsabil de păstrarea în siguranță a parolei de acces ca membru al acestui site, orice activitate desfășurată sub numele Dvs. de utilizator fiind integral în responsabilitatea Dvs. De asemenea, vă învederăm că accesul la contul Dvs. va fi posibil doar după verificarea identității Dvs., prin intermediul adresei de e-mail, a numelui de utilizator și a parolei alese.

În cazul în care observați orice semn de activitate neautorizată sub numele Dvs. de utilizator, aveți obligația de a ne anunța de îndată despre această împrejurare.

În cazul în care administratorii site-ului vă suspendă calitatea de utilizator al site-ului și implicit pe cea de client,  nu veți fi îndreptățit la primirea niciunei despăgubiri.

Comentarii, comunicări, promoții și alte informații

Clienții site-ului pot posta review-uri și orice alte comunicări – transmitere sugestii, idei, întrebari etc – , cu condiția ca acestea să nu fie sau să nu aibă conținut ilegal, obscen, amenințător, să nu tulbure în niciun fel dreptul la viața privată a altor persoane, să nu încalce drepturile de proprietate intelectuală ale persoanelor, să nu conțină viruși, texte care să vizeze campanii de promovare, scrisori în lanț, e-mail-uri în masă sau orice altă formă de “spam”.

În situația trimiterii sau afișării de materiale sau documente, se consideră că persoana care le-a postat îi conferă Societății dreptul neexclusiv, nelimitat, cu titlul gratuit, irevocabil și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica sau adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum și dreptul de a distribui, de a prezenta conținutul acestora oriunde în lume, prin orice mijloace.

Societatea nu își asumă nicio responsabilitate cu privire la conținutul mesajelor, comunicărilor afișate sau transmise de către un utilizator prin intermediul site-ului.

Securitatea datelor personale

Magazinul online www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale se obligă să păstreze confidențialitatea datelor Dvs., în conformitate cu prevederile Legii nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru “protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date” și ale „Legii nr. 506 din 17 noiembrie 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal și protecția vieții private în sectorul comunicațiilor electronice”, cu modificările de rigoare.

Scopul declarat al colectării datelor cu caracter personal este de a opera și livra comenzile efectuate de către clienți pe acest site.

Datele personale nu vor fi transmise către terțe persoane și nu vor fi folosite în alte scopuri decât cele necesare pentru efectuarea comenzilor și transmiterea diverselor oferte ale magazinului online www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale.

SC Scandinavia SRL este înregistrată în registrul de evidență a prelucrării datelor cu caracter personal al ANSPDCP cu nr. 0005787.

Condiții de vânzare

Clientul are acces la serviciul oferit de site-ul www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale timp de 24h, 7 zile pe săptămână, însă este de acord că procesarea comenzilor nu este imediat consecutivă transmiterii comenzii.

Clientul ia act de faptul că pentru unele comenzi este necesară o perioadă mai mare de timp, iar anumite instrucțiuni se pot procesa doar în timpul programului de lucru (de luni până vineri, între orele 10-18), chiar dacă site-ul poate fi accesat non-stop.

În zilele de sărbătoare legală și în zilele în care nu se lucrează, așa cum sunt reglementate prin legislația română,  sau în situația în care Societatea optează pentru suspendarea temporară a activității sau pentru acordarea concediilor de odihnă pentru toți salariații săi în cadrul aceluiași interval de timp, clientul va putea desfășura toate activitățile obișnuite pe site, urmând ca onorarea comenzilor lansate să se facă în prima zi de revenire în activitate, în ordinea înregistrării acestora și în limita stocurilor disponibile. Situațiile de întrerupere a activității vor fi afișate pe site.

Clientul înțelege și ia act de împrejurarea că după transmiterea unei comenzi către Societate, o nouă transmitere a unor instrucțiuni contrare este posibilă doar în situația în care Societatea nu a acționat deja în baza comenzii inițiale.

Prețul

Prețul produselor afișate pe site include TVA în cuantum de 19% și poate fi modificat periodic, fără informarea prealabilă a clientului.

Pe lângă prețul produselor comandate, clientul are obligația de a achita și cheltuielile de transport, în cazul în care nu există alte precizări exprese pe site-ul www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale.

Prețul de achiziție tipărit pe factura fiscală ce va însoți produsele este același cu prețul vizualizat pe site-ul www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale în momentul lansării comenzii de către client, indiferent dacă acesta include greșeli.

Condiții de returnare

Orice comanda este ferma si nu poate fi anulata decat cu acordul expres al Coffee Quest sau in situatiile de mai jos.
Invederam clientilor faptul ca in acord cu prevederile art. 16 din OUG 34/2014, in cazul vanzarii de produse susceptibile de a se deteriora sau expira rapid, precum si in cazul vanzarii de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator, prevederile OUG 34/2014 privind dreptul de returnare nu sunt aplicabile. In acest context, avand in vedere produsele vandute prin intermediul platformei, va aducem la cunostinta ca produsele comandate si livrate nu pot fi returnate.

Cu titlu de exceptie, produsele comandate si livrate pot fi returnate in situatia in care acestea au fost livrate desigilate, nu respecta standardele de calitate, sau daca dintr-o eroare au fost livrate alte produse decat cele comandate. In acest caz produsele pot fi returnate pe cheltuiala Coffee Quest, in termen de 14 zile de la data livrarii acestora.

Totodata, in cazul in care clientul a comandat produsele sub forma de abonament, abonamentul contractat poate fi suspendat sau dupa caz intrerupt, in situatia in care clientul transmite Coffee Quest o astfel de solicita telefonic sau prin email cu cel putin 7 zile inaintea datei de livrare stabilite.

Astfel, clientul poate solicita suspendarea sau intreruperea abonamentului oricand dupa prima livrare, urmand ca solicitarea acestuia sa produca efecte incepand cu urmatoarea livrare (daca solicitarea este transmisa cu cel putin 7 zile inainte de livrare). In aceasta situatie, Coffee Quest se obliga sa restituie clientului suma de bani aferenta produselor care nu se vor mai livra.

Totodata, Coffee Quest isi rezerva dreptul de a suspenda abonamentul clientului daca acesta nu efectueaza plata la termenele stipulate in procedura de comanda. Reluarea livrarii produselor comandate va fi efectuata in termen de 7 zile de la efectuarea platii restante.

Pentru exercitarea dreptului de retunare a produselor, precum si a dreptului de suspedare sau intrerupere a abonamentului, astfel cum acestea au fost reglementate mai sus, va rugam sa notificati prin email Coffee Quest.

Dispute și conflicte

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale, va fi considerată tentativă de fraudare a sistemelor coffeequest.ro și are drept consecință demararea tuturor formelor legale pentru sancționarea celui/celor vinovați, atrăgând inclusiv răspunderea penală.

Societatea își rezervă dreptul de a refuza o comandă, în următoarele situații:

  • produsul comandat nu este în stoc,
  • nu este posibilă obținerea confirmării de plată (în situația în care plata se face în momentul efectuării comenzii),
  • s-au identificat erori în informațiile despre produs, inclusiv cu privire la prețul acestuia,
  • clientul manifestă un limbaj neadecvat sau are în istoricul comenzilor livrări refuzate.

Datorită faptului că obținerea și prelucrarea datelor despre un produs necesită timp, iar datele se introduc treptat, se poate întâmpla ca pentru o perioadă scurtă de timp să nu fie menționate toate detaliile unui produs. Ne străduim ca în cel mai scurt timp posibil produsele înregistrate spre vânzare să aibă trecute pe site toate detaliile necesare. Pentru aceasta, Societatea își rezervă dreptul de a nu oferi nicio garanție că serviciul oferit este neîntrerupt și nu conține erori de orice fel.

Accesul către site poate fi limitat ca viteză în orele de utilizare maximă, din cauza capacității limitate de procesare a sistemului informatic pe care rulează serviciul. Clientul ia act de faptul că un număr mare de clienți conectați simultan la serviciu poate determina scăderea vitezei de răspuns a serviciului oferit prin intermediul site-ului.

Societatea nu se face răspunzatoare pentru coletele deteriorate din cauza proastei manipulări din partea firmelor de livrare. Cu toate acestea, solicităm din partea clienților să semnaleze orice neregulă privind integritatea coletelor, la ridicare, pentru a lua măsuri pe viitor în privința firmelor de livrare cu care colaborăm.

Litigii

Orice litigiu apărut între Clienți și Societate va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată, potrivit competenței materiale și teritoriale în funcție de sediul Societății.

www.coffeequest.ro şi toate subdomeniile sale este un magazin online de cafea, administrat de către Societatea Scandinavia SRL firmă cu capital integral românesc:

Adresă: Mediaș, str. I.C. Brătianu nr.3, Romania

Nr. ORC.: J32/496/2001

CUI: RO14142099

Email: [email protected]